Centrul Momo

Dezvoltarea tehnicilor de învățare și diminuarea tulburărilor de învățare

Deseori sunt între noi copii cu deficiențe mai mici sau mai mari de învățare, unele înnăscute altele dobândite, deficit care duce la izolare socială și stimă de sine scăzută. Este important să acceptăm și să ajutăm copilul hiperactiv, cu deficit de atenție, impulsiv, dislexic sau disgrafic, pentru ca el să depășească stările negative care însoțesc aceste tulburări de învățare. Metoda de lucru pe aceste disfuncții este complexă: presupune atât observarea copilului în mediul școlar, familiar, social cât și o bună interacțiune cu părinții, învățătorii. Întreaga procedură este de durată fiind necesară consolidarea în timp a corectării și o bună monitorizare. În lipsa acestei susțineri riscăm ca acești copii să refuleze în alte zone întunecate: droguri, alcool, depresie, agresivitate, violență și comportament antisocial.

La finalul modulului copiii vor dobândi următoarele puncte forte:

  • acceptarea personală
  • stabilirea unor limite benefice
  • creșterea stimei de sine
  • acceptarea condiției și integrarea corespunzătoare
  • gestionarea stărilor emoționale
  • creșterea atenției și a concentrării
  • stabilirea climatului de învățare
DORIȚI INFORMAȚII SUPLIMENTARE?

Înscriere

Informații utile

  • 10
    Cursanți
  • Vârsta
    7-10 ani
  • 1 oră
    Durata
  • Data de începere
    1 Nov 2019
  • 31 Mai 2020
    Data de sfârșit
  • Frecvență
    1 oră/săpt
  • 40 RON/oră
    Preț
Dezvoltarea inteligenței emoționale și strategii de gestionare a emoțiilor

Contact

Conţinutul acestui material nu reprezintă în mod obligatoriu poziția oficială a Uniunii Europene sau a Guvernului României.

Pentru informaţii detaliate despre celelalte programe cofinanţate de Uniunea Europeană, vă invităm să vizitaţi www.fonduri-ue.ro